14 Şubat 2012 Salı

SEVGİLİLER GÜNÜ 2012


     Yukarıda görülenler sevgililer günü hediyelerim. Aslına bakılırsa hem insanların rant kapısı olduğundan hem de sevginin sadece bir güne sığdırılacak kadar basit bir şey olduğunu düşünemediğimden çok da sevmem sevgililer gününü ama insan bekliyor bir şeyler vesselam :) Çiçek hariç diğer hediyelerime haftasonu kavuşmuştum ama çiçek tamamen sürpriz oldu. İş yerine geliverdi birden :) Eve gelene kadar baya bir kara maruz kaldı üşüyüp ıslandı kendileri ama yine de kurutulmak için yerini aldı :)
     Diğer hediyelerse beni benden aldı özellikle Kırık Plaklar. Benim hayallerimden biridir bir sürü plağımın olması,kahvemi alıp başında huzurla oturmak.Henüz hala hayal bu.Çünkü henüz bir pikap ya da gramofona sahip değilim. Ama benim düşünceli nişanlım Müzeyyen Senar ve Zeki Müren'in birer plağından oluşan bu hediyeyi almış bana :) Suç ve Ceza benim isteğimdi aslında ama bu kadar erken beklemiyordum. Her ay Hasan Ali Yücel serisinden 1 kitap alma kararımızın bu ayki tercihiydi Suç ve Ceza. Elif Şafak Aşk almaya ve okumaya bir türlü sıra gelmeyen kitaplardandı. Ve kitap-lık şubat sayısı özel 2011 şiir yıllığı kitabıyla birlikteydi.
     Velhasıl bu yılki sevgililer günü hediyelerime bayıldım. Bir kez de buradan nişanlıma teşekkürü bir borç bilirim ;))
    İyi ki varsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder