25 Şubat 2012 Cumartesi

ROOM SWEET ROOM :)

     Hep home sweet home diyecek değiliz ya bir de odamız için diyelim :) Uzun zamandır odamı temizleyip düzenlemiyordum.Annem sağ olsun yapıyordu.Önce aslında sadece masamı düzeltecektim ama sonrasında kendimi odamı temizleyip,düzenlerken buldum.Fena da olmadı hani.
     Memur olarak atanınca elde olan kısıtlı imkanlarla oluşturduk evimi,odamı.Ufak tefek tamamladık elimizden geldiğince.Bakalım beğenilecek mi:) Bol miktarda fotoğraf var :)

Odamda en sevdiğim şey işte bu kitaplık. Kitaplarımın yanı sıra hediyelerime ve bir sürü ıvır zıvıra da ev sahipliği yapıyor kendileri. Aslında kitaplıkta kitaptan başka şeylerin durup kalabalık yapmasını pek sevmem. Kitaplarla arama bir şey girsin istemem :) Ama evde onları koyacak başka yer olmadığı için burada kaldılar şimdilik. İlerleyen zamanlarda başka bir çözüm bulursak bu kalabalık görüntü ortadan kalkar belki :)
 Kitaplarımın çoğunu gelirken getirmiştim. Çok azı kaldı diğer evde. İlk fırsatta onlar da buradaki yerini alacaklar.
Gelelim ayrıntılara :)


    Kitaplık düzenimi sol tarafa okunanlar,sağ tarafa okunmayı bekleyenler şeklinde oluşturmuştum. Şimdi sırayla gidelim.



     1.raf sol tarafta okunmuş kitaplarım arasında bunlar.Üstte görünen siyah burada bahsettiğim okuma ışığı.Orada durduğuna bakmayın ben onu her gece kullanıyorum fakat çabucak çizilen bir şey olduğu için oraya koyuyorum.MiNik biblolar ayrı ayrı zamanlarda alınan aynı şeyler :) Kitapları tek tek söylemeye gerek yok seçiliyorlar bence :)



     1.raf sağ tarafta okunmayı bekleyen kitaplarımın öncelikli olanları var.Yeni bir kitap alınınca buraya konuluyor kendileri :) Fotoğraflar nişanlımla benim :)Şunu da söylemek lazım ki buradaki biblo,süs gibi şeyler nişanlımın bana yılbaşı için hazırladığı bir kutunun içinden çıkmış şeyler. Evet evet neredeyse hepsi ;) Solda görülen meyve tabağı aslında sabundan yapılmış bir magnet fakat meyvelerinden biri koptuğu için yapıştırılmayı bekliyor.Arkasında duranda sabun.Çok güzel kokuyor,kullanmaya kıyamadım ben de oraya odamı güzel kokutsun diye koydum ama pek işe yaradığı söylenemez :(



     2.raf sol taraf yine okunanlar var.Buradakiler biraz daha önceden okuduklarım.Fakat artık üst rafta yer kalmadığından son okuduklarım da artık burada yerlerini alıyor. Minik uğur böceklerimde bahsettiğim yılbaşı kutusundalardı.Minik renkli tosbağa pek belli etmese de aslında bir kalemtraş :) Orada alakasız duran 2 taşı da nişanlımla beraber gittiğimiz bir yerden atmıştım cebe o sıralar Amelie'yı yeni izlediğimden olsa gerek ;)


     2.raf sağ tarafta üstündekiler kadar yeni olmayan,okumayı ertelediğim kitaplar var. Sıra onlara da gelecek inşallah :)Gül kimbilir ne zamandan kalma ama ben çiçeklerimi atmaya kıyamıyorum.Kuruyup kalıyorlar buradaki gibi. Minik yunuslarımda yılbaşı kutumdan :)



     3.raf sol taraf yine okunmuş kitaplarımdan oluşuyor. Bunlar da burada yer bulabilmişler kendilerine.Baya zaman geçmiş üzerlerinden.Bardak ve renkli olan anahtarlıklar da yılbaşı kutumdan :) Ne kutuynuş ama dimi :))



     3.raf sağ tarafta sevgililer günü hediyem plağım,çeşitli dergiler,Selvi Boylum Al Yazmalım dvd'si ve ayraçlarım mevcut. Görüldüğü üzere ayraçları da en az kitaplar kadar seviyorum :)




     4.raf sol tarafta artık kitaplar yok :( Görülen saat ve mini yılbaşı ağacım da yılbaşı kutumdan :)Diğer minikleri ben hazırlamıştım güzel kokan yaprağımsı şeylerden,adı ne bilemedim şimdi :) Stickerlarım ve tepenin güzel kokulu mum gibi olan şeylerinden.Henüz bunları kullanacağım zımbırtıya sahip olmadığımdan böyle kokutmaya çalışıyorlar odamı :)


     Burada da ıvır zıvırlarımı iyice gizleyebildiğim şeyler mevcut:) İyi ki varlar yoksaaa görüntü pek güzel olmazdı :)





     Ve son rafta bir gün belki çalışırım umuduyla yüklenip getirdiğim KPSS ve İngilizce kitaplarım sözlüklerim vs. mevcut.


    Bunlarda kitapğlığımın en tepesinde yerlerini aldılar :) Yaşlı çift de yılbaşı kutumdaydı. Ve o meşhurrr yılbaşı kutumda sağda duran:) Şu an içinde benim için özel olan şeyleri saklıyorum.Sağdakiler bu evde bitirdiğim puzzlelar.Nedense puzzle kutularını atmaya kıyamam.Diğer evde de bir sürü var atmaya kıyamadığım :) Ve sevgililer gününde gelen çiçeğimin kurumuş hali :(
     Aslında sadece kitaplığımda bir başlık edermiş ama girdik bir yola dönmeyip devam edelim :)


Odamın duvarlarını süsleyen birbiriyle alakası olmayan mini tablolarım bunlar da. Solda olanları bugün astım.Çok zaman olmuştu alalı,asılmayı bekliyorlardı kısmet bugüneymiş :)





     Bunlar da yine duvarlarımı renklendiren diğer şeyler ve yine bunlarda bugün yerlerini aldılar :) Lösev takvimini göstermiştim daha önce blogda taaa o zamandan bu zamana asılmayı bekliyorlardı,nereye asacağıma karar verememiştim.İşte bugün bilgisayar başında otururken rahatça göreceğim bir yere astım hatta birkaç sticker bile yapıştırdım üzerine :)



    
     Bu da başında uzun saatler geçirdiğim bilgisayarım :) Nişan resmimiz her daim önümde duruyor :) Kedi dilini sade yemeyi çok severim onlarda masamda yenmeyi bekliyor.2 tane mini lamba var.Görünen kırmızı ışık da yılbaşı kutumdaydı hemen yanındaki simli gül mumlar gibi :) lipton kutusunu da yazmıştım bloga,onun içine de isteme çiçeği olan orkidenin dökülen çiçeklerini koydum kurudular içinde.Notluk,rocco yenilmeyi bekliyor son demlerinde.Mandalina kolonyamı da yazmıştım o da yanıbaşımda.Krem ve dudak koruyucu da gözümün önündeler gördükçe süreyim de çabucak bitsinler diye :)


     Bu da bilgisayar masamın hemen yanıbaşında olan manzarası pek güzel pencerem.Manzara yol değil.Karşımda karla kaplı minik ağaçlar olan bir dağ var:)



     Kozmetik ürünlerimin bir kısmının bulunduğu komidinim.Geri kalan ve daha sıkça kullanılanlar banyoda :)Burada bir sürü gereksiz hiç kullanmadığım ürün vara ama atsan atılmaz satsan satılmaz :) Bloglarda görüyorum yakın zamanda belki ben de yapabilirim bir projectpan listesi :)



     İsteme çiçeğimden arta kalanları toplayıp bir iple bağlamıştım.Onların nasibine de burası düştü :)


     Aslında 2 hafta öncesine kadar gayet güzel bir yatağım vardı fakat üzerinde oturmuş film izliyorduk ki aniden kırılıverdi :( Ne kadar kötü malzeme kullandılarsa 6 ay anca dayandı :( O yüzden geri kalan 6 ayımı bu şekilde geçirmek zorunda kalacağım.Aslında severim yere yakın yatakları ama bu da biraz fazla mı yakın ne :))


     Ve son olarak şu sıralar en keyifli zamanlarımı geçirdiğim kısım :) Bu da nişanlımın hediyesi.Hem döşek,hem minder,hem koltuk.Ne şekle sokmak istiyosanız o.Benim için artık keyifle ve rahat bir şekilde kitap okuma yeri burası.
     Bu defa gerçekten uzuuuun bir başlık oldu bu.Ben anlatmaktan çok keyif aldım umarım siz de okumaktan keyif alırsınız.

Not: serrose'un burada bahsettiği şeyi de bir mim kabul etmiş olup kitaplığımı ve kitaplık düzenimi de anlatmış olayım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder