1 Şubat 2012 Çarşamba

OCAK 2012 BiTENLER

     Bu benim ilk bitenler başlığım olacak. Eğer sabırlı olur ve buraya aylarca yazmaya devam edersem bunu her ay yapmayı planlıyorum :) İlk biten başlığı olunca içerikte ocak ayından önce bitenler de olabilir :) Ama bundan sonrakilerde olacağını sanmıyorum. E başlayalım o zaman...

     İlk olarak tabiki kitaplarla başlamak istiyorum.


     2 çok iyi bir rakam değil bence. Çünkü okunmayı bekleyen (hem evde hem kitapçılarda) o kadar çok kitap var ki... Ama Katre-i Matem'in burada da biraz bahsettiğim tutukluğu olmasaydı ve iş yerindeki yoğunluktan dolayı kitap okuyamamam oratadan kalkmış olsaydı sanırım sayı artabilirdi. Ama olsun fena bir rakam değil. şubatta bunu artırmak lazım.


     Ön taraftakilerden büyüğü ped pamuklardan. Artık günlük olarak göz makyaj temizleyici kullandığım için hızla bitti ve yenisi geldi :) Diğer Teno ıslak mendilse az evvel bitti. Masanın üzerinde olunca hemencecik bitiveriyor. Teno'yla kaderdaş diğer şey ise en göze çarpanlardan Topi Tanem :) Ben bunu sadece Bim'de gördüm.küçük top çikolatalar. Karamelin yoğun tadını seven çikolatacılar kaçırmamalı :) Soldaki 2 Palermo dolum parfüm ne zaman bitti hatırlamıyorum ama şişelerini atmamışım. Kokuların isimlerini hatırlamıyorum. Birinin numarası B218 diğerinin B292. Onların yanındaki uzun uzuuuun zaman önce Avon'dan aldığım ve özel günler harici kullanmadığım fondöten artık miladını çoktan doldurmuştu. O yüzden bitmese de çöpü boylayanlardan olacak. Rengi yazıları silindiğinden  yanlış okumadıysam warmest beige. Hemen onun yanındaki ufaklıklara gelecek olursak ilki Watsons exfoliating duş jelinin deneme boyu. Denedim,beğendim ve büyük boyundan alıp kullanmaya başladım. Mis gibi çilek kokuyor. İçerisinde minik tanecikler var. Onlar da sanırım peeling etkisi yaratıyor. Duş jelinin yanındakiler de Rossman'dan aldığım Alterra Narlı şampuan ve saç kremi. Onları da bitirdim. Fena değillerdi o yüzden büyük boylarını da aldım ve şu an kullanmaktayım. Alterra Organiklik iddiası olan bir ürün. Ne kadar doğru bilinmez fakat alışık olduğumuz şampuanlara pek benzemiyor. Jelimsi bir kıvamda,çok fazla köpürmüyor ve saç ıslakken yumuşaklık hissini çok vermiyor. Fakat sonrasında saçı yumuşacık yapıyor. Ya da bana öyle geliyor :) Kokusunun aman aman güzel olduğunu söyleyemem ama kötü de değil :)
     Piller fotoğraf makinasından çıktı. Henüz atmamışım onları da koyayım kalabalık görünsün dedim :p Diğer ufaklık da benim için çok önemli olan lenslerim. Bausch  Lomb Soflens 59 -1.25. Freshlook'un renkli lensleri dışında başka lens kullanmadığımdan çok fazla bir şey söyleyemeyeceğim ama Freshlook'a göre çok çok iyi oldukları kesin. Bunlar şeffaf olanı. Bu kutu normal şartlarda 1 ay gidiyor fakat iyi kullanımda bu süre artabiliyor. Ben genelde 1 aydan daha fazla kullanıyorum. Zaten süresi dolduğunda anlıyorsunuz :)
     Bitenler köşemizin ilkjinin sonuna gelmiş bulunmaktayız. Yenilerinde buluşmak ümidiyle,esen kalınız efendim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder