10 Şubat 2012 Cuma

LÖSEV



     LÖSEV ürünlerini sürekli avmlerde görürdüm fakat çok fazla inceleyemezdim. Sonra bir indirim sitesinde ürünlerin satışa çıktığını gördüm. Ve bir baktım ki LÖSEV Ispanak adı altında zaten kendi ürünlerini internetten satıyormuş:) Buradan merak edenler,hala görmemiş olanlar bakabilirler. Çok güzel ve şirin şeyler var. Bu ara bende Şirinler takıntısı başlamıştı ki LÖSEV de onun üstüne geldi ve görüldüğü üzere bol şirinli şeyler aldım :) Sitede beklediğimden fazla ürün vardı. Ben şimdilik bunları seçtim.


     Bunlar Şirin mi şirin kupalarım. Kaliteleri de gayet iyi Güral Porselen'den. Sevgililer günü sebebiyle de tam denk düşmüş aşk teması :)


     Magnet seven biri olarak alınanlar magnetsiz olmazdı :) Nişanlımla ikimizin baş harflerinden alındı :) Biraz minikler ama olsun.


     Bu da yine üzerinde Şirinler olan defterim. İçi klasik çizgili defter. Daha farklı olabilirdi belki ama söz konusu maliyetleri azaltılıp LÖSEV'e yardım ettirmek olduğu için hiç önemli değil.


    En beğendiğim bu çıkartmalı 2012 takvimi oldu. Çıkartmaları çok eğlenceli. Neredeyse her şeye uygun bir etiket mevcut. E tabi Şirinlerin de olması ayrı bir güzellik. Hem bu takvim çok çok ucuz sadece 2.5 TL :) Alınıp herkese hediye edilebilir.


    Bu tombiş melekse hediye kartı. Hediye kartı ekleme kısmı vardı bende istedim günün birinde birilerinin hediyesine iliştiririm diye :) Ama bu kadar güzel beklemiyordum açıkçası..
    Sizler de LÖSEV'in sitesinden bu ve daha pekçok güzel şeyden alabilir,hem bir şeylere sahip olurken aynı zamanda lösemili çocuklara minik yardımlar gönderebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder