21 Şubat 2012 Salı

GOLDEN ROSE FANTASTIC COLOR 165


     Bu ojeyi alalı ve kullanmaya başlayalı baya zaman oldu aslında.Artık zaman bulduğuma göre yazmalıyım dedim ve buradayım :) Sürdüğüm bir ojeyi sildikten sonra aynısından sürme gibi bir huyum yoktu ama bu ojeyle birlikte başladı sanırım.Rengini çok sevdim.Ama şöyle bir olumsuzluğu oldu:alırken bana tek kat sürmeniz yeterli bu ojede dediler ama ya ben beceremedim ya da bu ojenin öyle bir özelliği yok malesef :( Ama buna karşılık iyi de bir özelliği şu ki 2 kat sürüp rahatlıkla uyuyabilirsiniz,sabah kalktığınızda hala bozulmamış oluyorlar :) Renk tam bir vişne çürüğü görüldüğü üzere.Başlıkta da belirttiğim gibi serinin 165 numaralı ojesi.
     Aynı seriden bir de mor olan var.Sıradaki sürülecek ojem o olacak.Fotoğrafını çekerim ama ne zaman yazabilirim bilinmez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder