27 Şubat 2012 Pazartesi

BUGüN BöYLEYDi


     Öncelikle belirtmeliyim ki bu ortam masamda değil burada da gösterdiğim koca minderimde yaşanmıştır :)
     Artık dergileri de bitirme zamanım gelmişti değil mi? Kitaplarımı bitireceğim diye kitaplıklarımı uzun süredir ihmal etmiştim.O nedenle bu akşamı ocak sayısını bitirmeye ayırdım.E yakın zamanda mart ayı da bunların yanında yerini alacağına göre birkintileri azaltmak lazım.
     Fonda Radyo Voyage bana eşlik etti.Pek de yakıştı...Eşlik edenler müzikle sınırlı değil elbette:)Her zaman ki gibi Nescafem beni yalnız bırakmadı.Canım çikolata istemesine rağmen evde hiç çikolata olmaması beni pastalar için ayrılan damla çikolataları tırtıklamaya yönlendirdi,fena da olmadı hani kahveyle :) Kitaplardan notlar almaya yeniden başladığımdan bahsetmiştim.Dolayısıyla defterim de bana eşlik edenler arasında yerini aldı...
    Sonuç mu? 156 sayılı kitap-lık dergim de bitenler arasına uğurlandı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder