10 Şubat 2012 Cuma

OJELERiMiN YENi HALi


    Çok fazla ojem olduğu söylenemez. Belirli renkleri seviyorum o yüzden çok fazla kullanmadığım renklerden almıyorum. Tüm bloglarda makyaj malzemelerimin yeni düzenlemesi filan tarzı çok şey gördüm. Benim de aklıma bu sepeti görünce ojelerim aklıma geldi ve aldım.


     Bu da ojelerimin yerleştirilmiş hali. Çook fazla dağılmadan artık bu sepette uslu uslu duracaklar. Sayıları artınca farklı fikirler geliştiririm artık :) Şu aynı görünenler Pastel ojelerim. Çok iyi değiller ama renkleri tam benlik,pastel tonlarda genellikle. Böylece buradan blog için bir tane daha başlık çıkmış oldu :) Fırsat bulduğum bir ara ojelerimi tanıtırım.
    Sırada parfümlerim için bir düzenleme fikri var ama nasıl olacağı konusunda henüz bir fikrim yok. Artık ilerleyen günlerde ona da çözüm bulacağım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder