5 Şubat 2012 Pazar

GOLDEN ROSE MAGNETiC 07


     Herkeste,her yerde bir manyetik oje çılgınlığı vardı. Bende de olmadan olmazdı. şurada bahsettiğim alışverişim sayesinde bir adet edindim,ilk denememi alır almaz yaptım fakat çekip buraya koyma fırsatım olmamıştı.Uzun bir aradan sonra pazar günün boşluğundan da faydalanarak denedim ve blog için fotoğrafladım :) Blog fotoğraflarını telefonumun kamerasıyla çektiğim için çok kaliteli olmayabilir.Keşke bir makina alabilsem de onun da tanıtımını yapsam :)
     Ojenin bendeki rengi 07 olan.Bana en uygun olan buydu o yüzden tercihimi bu yönde kullandım.Sonuçta nasıl olduğunu da bilmediğimden farklı renklerinden almadım.Önce bir deneyeyim kullanabilirsem alırım dedim.İyiy ki de öyle yapmışım çünkü pek benlik değil,olmasa da olur yani...Sebebine gelince benim gibi tembel bir insan ojesini hemencecik sürer ve uçlardan fire verene kadar kullanır.Genelde hatun kişi kıyafete göre oje sürerken,ben elindeki mevcut ojeye göre kıyafet seçenlerdenim.Evet bu bir itiraf oldu :))
    Sonuç itibariyle artık acemilikle mi alakalı tembellikle ve yeteneksizlikle mi alakalı bilemediğim nedenlerden dolayı ben bu ojeyle pek hoşlaşmadım.Merak edenlere hem de benim gibi tembel kişilere duyrulur :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder