10 Haziran 2012 Pazar

ZEYNEP'İN SEKİZ GÜNÜ


     Genel olarak "sanat filmi" diye tabir edilen filmleri sevemeyenlerdenim.Ama bu film sevdiklerim arasına girdi.Özellikle de benim için özel olan parçalar arasında olan Babazula'nın Bir Sana Bir de Bana parçasını filmde duymak ayrı bir güzellik oldu benim için :)
     Monotonluk anlatılırken sıkıcı olsa da kırılma noktaları bence güzel vurgulanmıştı.Oyunculuk konusunda Fadik Sevin Atasoy'dan daha iyisi belki bulunabilirdi ama kim olurdu şu an koyamadım kimseyi yerine :)


    Filmin sonuyla çekilse de bu fotoğraf aslında henüz izlemeye başlamadandı :) Modumu göstermek için bu şekilde bir kare oldu :))
    Aslında bu Zeynep'in,Dilber'in ve Ali'nin Sekiz Gününden oluşan bir üçleme ve Zeynep'inki serinin ilki.Kalp,ruh ve akıl üçlemesiymiş.Bir aksilik olmazsa bu akşam ve yarın akşam da diğerlerini izlemeyi planlıyorum.
    Filmde beni benden alan Zeynep repliğini paylaşmadan bitiremem bu başlığı.Sadece beni değil bence filmi izleyen herkesi etkileyecektir bence ...
    Bu kısım film hakkında ayrıntılı bilgi içeriyor olabilir izlemeyi düşünenler okumasın ;)



    Zeynep'in aşık olduğu Ali'nin arkadaşı sen o kaleyi fethetmişsin der ve onun üzerine Zeynep şöyle der :

    Bahçelerinde dolaşamıyorsam,salonlarında,koridorlarında gezemiyorsam,odalarında oturamıyor,balkonlarında kendimi bulamıyorsam,dehlizlerinde saklanamıyor,burçlarında ağlayamıyorsam,mahzenlerinde sarhoş olamıyor,mutfaklarında doyamıyorsam,yorulduğumda sırtımı yaslayamıyorsam,mutluluğumu tavan aralarına fısıldayamıyorsam,nasıl fethetmiş olurum o kaleyi,söyler misin,nasıl fethetmiş olurum o kaleyi ben...

2 yorum:

  1. hımmmm izlememiştim bunu ben izlemeliyim hemen
    ben herbişeyi beğendim takipteyim
    benim bloğumada beklerim
    http://tatlikiraz.blogspot.nl

    YanıtlaSil
  2. Bence de..Henüz serinin diğer filmlerini izlemesem de tavsiye ederim bunu..
    bloguma hoşgeldin ben de seninkine hoşbuldum ;)

    YanıtlaSil