2 Haziran 2012 Cumartesi

HAMA BONCUKLARI - 2


     Hama boncuklarıyla uğraşmaya tam gaz devam ediyorum.Aldığımdan beri hemen hemen her akşam tüm yorgunluğuma ve bel ağrılarıma rağmen masamın hali böyle diyebilirim :) Hastalık gibi bir şey oldu sanırım :) Ama şu sıralar güzel bir zaman geçirme yolu oldu benim için.Bunlarla uğraşırken zaman nasıl geçiyor anlamıyor insan.Ne güzel şeyler yapmış insanlar.Hepsini yapmak istiyorum ama şu an için eldeki malzemeden dolayı imkanlar kısıtlı malesef.Umarım yakın zamanda daha farklı renk ve çeşitt boncuklar ve tablalar karşıma çıkar...
     Gelelim son gösterdiklerimin üzerine yaptıklarıma :)


     Sanırım hamalarla en çok bardak altlığı yapmayı sevdim.Hem yapması güzel hem de fonksiyonel.Değişik değişik magnetlerde yapmak istiyorum ama şu an elimde şerit mıknatıslardan olmadığından yapamıyorum.Ondan aldığımda magnetlerden buzdolabımın kendisi görünür mü bilemiyorum :))
     En alttaki çiçek ablamın isteği üzerine yapıldı ama sanırım istediğiyle bunun uzaktan yakından alakası olmadı.O papatya istemişti ama ben papatya deseni bulamayınca gelinciğimsi bir çiçek yapmış bulundum.Hamalardan yapılmış papatya deseni bulan birileri varsa paylaşırsa sevinirim :)


     Hello Kitty ve bu kedicik de en sevdiklerimden olacak sanırım ve yine bunlar da bardak altlığı olarak rahatlıkla kullanılabilir :)


     Yine yuvarlak olan bardak altlığı olabilir ama diğerleriyle alakalı henüz bir fikrim yok.Ama görünen o ki 2013 yılbaşı ağacı renkli olabilir :))

     İşte benim son hamalarım bunlar.Devamı tez zamanda gelecektir :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder