23 Haziran 2012 Cumartesi

AVONLARIM GELMiŞ - 6


     Ve yine abartılmış bir Avon siparişi sonrası gelenler :) Ki bunların arasında hediye olarak alıp da verdiğim Perfect Strenght seti (kokusu güzel),Senses Xtreme duş jeli, True Force roll-on, 1 adet ruj ve 1 adet daha miami parfüm var ki nasıl abarttığımı düşünün :))
   

     Siparişler geldikten sonra anladım ki bu ay benim parfüm ayımmış :) Pur Blanca çok çok ucuzdu o yüzden yedekledim. Miami'yi yeni çıkardı Avon,baskın bir şeftali kokusu var ki bence tam yazlık :) İncandes diğerlerine göre daha ağır ama çok güzel bir koku.
     Bu kadar mı sandınız :)


    Malum yaz geldi çantalaar küçülüyor,e parfümsüz de olmaz kalem parfümler ideal bu durumda :) Far Away'i çok seviyorum zaten.Diğerleriyle de yeni tanıştım.Mor olan şekerli bir koku.Diğeri de vanilyalı bir koku.
     Bu ay pişman olduğum hiçbir koku yok.Hepsini çok sevdim :)


     Miktarı yazmasına rağmen makyaj çıkarıcının boyutu beni şaşırttı nedense ben daha büyük bir şey bekliyordum.Ama yine de iyi oldu.Bir yere giderken rahatlıkla makyaj çantama atabilirim.Nasıl olduğu konusunda henüz bir fikrim yok,kullanmadım.Çift bazlılarla verdikleri yağlı histen dolayı pek anlaşamamış olsam da denemeden karar veremeyeceğim.Far da ucuzdu.Renkler de kullanılabilir renklerdi :)
     Şunu fark ettim ki ihtiyacım olsun olmasın aldığım her şeyi ihtiyaç dahilindeymiş gibi gösterme yeteneğine sahibim.Ah biz kadınlar yok muuu alışveriş olsun da nasıl olursa olsun :))


    Takı konusunda Avon'u sevdiğimi daha önce de söylemiştim.Bir sürü takı aldım ve sadece 1 tane bilezik beni yanılttı.Genel olarak hep sevdim.Sağdaki çakma altın olanı şık olmam gerektiğinde kullanırım düşüncesiyle aldım.Diğeri de uzun olduğundan yazın bol bol kullanacak yer bulurum diyerek aldım :)

    Ve Avon serilerinden biri de böylece tükendi :) Sıradakiiii :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder