23 Haziran 2012 Cumartesi

İDEFİXE SANAL KİTAP FUARI GANİMETLERİ


    Aslında bu başlık taa Nisan ayında yayınlanması gereken bir başlıktı ki İdefix sanal kitap fuarını 30 Nisan'da bitirdi :) Ama bahar tembelliğinden midir nedir ben bir türlü bunu yayınlayamadım ama yayınlamadan da bu fotoğraflar bir kenara atmaya gönlüm el vermedi.Tanıtımın erkeni geçi olmaz dedim koyuldum yazmaya :)
     Almayacağım kuralını bana bozdurmuş olsa da pişman değilim yine olsa yine yaparım ;)
     Bu defa paketimin içinden aynı da olsa bol miktarda ayraç ve bir tanıtım posteri de çıktı :)


     Merak ettiklerim,ucuz bulduklarım,bol miktarda duyduklarım vs. bir sürü sebep vardı bunların listemin içinde olması için.Aslına bakılırsa ilk başta almak istediğim bir sürü kitabı atmıştım listeme sonra bakayım ne kadar olmuş dedim rakamlarla yüzleşince farkında olmadan ne kadar abarttığımı görmüş oldum :) sadece ve sadece 700-800 liracık :p Sonra düşüre düşüre anca bu kadara düşürebildim :)
     Kitapları okuduktan sonra yorumlarını yazacağımdan çok ayrıntılı bir şey söylemeyeceğim.


    Bu kitabı birçok blogda ve sitede görünce almak farz oldu yoksa meraktan çatlayacaktım :)


    Bu kitabı da özel olarak takip ettiğim bazı bloglar var oralardan duymuş listeme not etmiştim.Yanlış hatırlamıyorsam almak istediğim bir ara satışta yoktu.Satışta olduğunu görünce kaçırmak olmazdı.


    Edebiyat kitapları ve dersleri de dahil birçok kez duymuş olmama rağmen henüz tanışma fırsatı bulamadığım yazarlardandı Füruzan ve en aşina olduğum kitabı Parasız Yatılı....


    Filmini kaç kez izledim hatırlamıyorum...Kitap karşıma çıkınca, kitap-film karşılaştırması yapmak istediğim bir zamana da denk gelince hooop sepete :)


     Yekta Kopan'ın yazar yönünü yakın zamanlarda öğrenenlerdenim.Ntv'de rastladıkça programını izler konuşmasını hayranlıkla izlerdim.Bakalım kitapta da aynı etkiyi yaratabilecek mi bende.Kitabın adında "kedi" geçmesi de ayrıca cezbetti beni :)


     Serrose'nin blogunu beğeniyle takip edenlerdenim.Bu kitabı alma sebebim odur.Blogunda yazmıştı.Okan Bayülgen'i sevenlerden o da benim gibi.Şimdiler de çok takip edemesem de düşüncelerini severim Okan Bayülgen'in.Sergül de ondan duymuş kitabı,okumuş ve beğendiğini belirterek yorumlamış.Aklımdaydı benim ve duyduktan sonraki ilk kitap alışverişimde bana katılanlardan oldu Satranç da.


     Bu da sıkça duyduklarımdandı.Ve henüz tanışmadığım yazarlardandı.Bakalım memnun olabilecek miyiz...


    Bizim Büyük Çaresizliğimiz'i okumadan önce izleyenlerdenim.Filmin Ankara'da geçmesi dolayısıyla kitabın da Ankara'da geçmesi alma sebeplerimdendi.Pişman da olmadım.Barış Bıçakçı diğer kitaplarını da en kısa zamanda alacaklarım arasına girdi :) Kitabı okuyup bitirdim.Yazısını filmi tekrar izleyip öyle yazacağım.


     Sabitfikir İdefix siparişleriyle gelen olmazsa olmaz :) Kapağı pek eğlenceli.


    Bu da bahsettiğim bonuslar :) 3 çeşit ama bir sürü :)

    İdefix Sanal Kitap fuarından payıma düşenler böyleydi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder