29 Haziran 2012 Cuma

NERDEN ÇIKTI YİNE BU HASTALIK


      Millet güzel güzel tatile giderken ben bir güzel boğaz ağrısının ağlarına yakalanmış bulunmaktayım :(
    Çarşamba günü bir seminer için Kayseri'ye gittim.Otobüste sıcak ve havasızlık nedenyle klima yol boyu eşlik etti bize.Tatlı tatlı yemenin acı acı yellenmesi olur derler tam da öyle oldu sanırım.Dün yataktan kalkmak o kadar zor geldi ki tüm eklemlerim ağrıyordu ve sanki yıllardır sigara kullanan biriymişim gibi ciğerlerim ağzımdan gelircesine öksürüyordum..Bugünse uykumdan yutkunmakta zorlandığım bir boğazla uyandım,eklem ağrılarımda kat kat artmış bir şekilde benimle birlikteydiler :(
     Nedir bu sene benim hastalıklardan çektiğim yahu.Normalde yılda bir kez hasta olup onu da çabucak atlatan ben durmadan hastalanır oldum.
      Modum tam olarak aşağıdakiler gibi.
      Az sonra yatağıma kesin dönüş yapıp yarına kadar kalkmayacağım ağrılar peşimi bırakırsa...





2 yorum:

  1. çokkkk geçmiş olsun canım dikkat et kendine bende aynı durumdaydın yakın zamanda atlattım aman çok kötü oluyo insan yaaaa...dinlenmek iyi gelecektir.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim.normallde bugün mesai yapacaktım ama uyanamamışım bile..koca bir haftasonu var da allahtan dinlenebileceğim :)

    YanıtlaSil