10 Haziran 2012 Pazar

MAYIS 2012 BiTENLER


     Bitenler serisinin mayıs ayağı gecikmeli de olsa blogdaki yerini alıyor :)
     Bu ay da kitap konusunda durağan bir dönemdi.Sadece 2 kitap bitenler arasında olabildi :(
     Cildime göre bir nemlendirici ararken Yves Rocher'a gitmiştik.Oradan bol miktarda tester verdiler.Bunlar sadece bir kısmıydı.Bir paket 2 gün gidince baya uzun süre deneme şansım oldu ve iyi de geldi.Bu serinin setini aldım.Tembelliğime yenilmezsen kullanıyorum biraz biraz :)
     Lens solisyonunun son kullanma tarihi dolduğundan bitmeden çöpe gidiyor.Yeni rimel alınca eskisi de bitmek üzere olduğundan o da çöpe gidiyor.Uzun süredir kullanılmayı bekleyen Little Black Dress deodorantımı sonunda tüketmeyi başardım :)Parfümün de yedeği olduğundan bol bol sıkıp bitirdim :) Mayıs ayında hastalıkla boğuştuğum için bol miktarda ilaç ve pastil bitirdim.Smart-Drops da onlardan biriydi atmamışım kutusunu.Ballı limonluydu fena sayılmaz ama daha iyileri de var :) Yine mayıs ayında normale göre daha çok diş bakımı yapmak durumunda kaldım çünkü gömülü 20'lik diş ameliyatı oldum.Enfeksiyondan korunmam gerekiyordu.Listerine'in yanı sıra 2 tane gargara bitirdim ilaç olanlardan.Ama onları da resimleyemedim.
     Mayıs ayı tüketim çılgınlığı da bu şekildeydi.Kitap listemden 1 tane,kozmetik listemden 3 tane ürüne de veda etmiş oldum.Daha çooook şey var ama bitirilecek :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder