22 Temmuz 2012 Pazar

OKUMA HALLERİ - 2


     Okurken yanında nedense bir içecek ki özellikle kahve olması gerekiyor.Kahvenin yanına yiyecek abur cuburlarım da eşlk ediyor tabi :)


    Bir kitaba başlarken ilk sayfalardaki basım bilgileri filan gibi ayrıntıları özellikle okumaya bayılırım. Bir kitapla ve bir yazarla tanışmak,hal hatır sormak gibi bir şeydir bu benim için.Aynı şey filmlerin sonunda geçen yazılar için de geçerlidir.Sinemada çok yapmasam da evde film izlerken muhakkak ayrıntılı olarak bakarım kişilerin adlarına :) Acaba bunları yapan bir tek ben miyim ??


    Elektriklerin kesildiği bir günden bu kare de. Mumlarım yine içeceğim bu defa sanırım bitki çaylarımdan biriydi.Okuma ışığım ve keyif süreceğim köşem :)


     Bu da okuma keyfim yaptığım yakın tarihli bir fotoğraf.Geçen hafta kafa dinlemeye bahçe evimize gitmiştim.Yeşillikler içinde bir bahçemiz var,hemen yanıbaşımızdan geçen sesi insana huzur veren bir deremiz var,çeşit çeşit kuş cıvıltılarımız var.Bana da hamağa kurulup kitap okumak düştü...

4 yorum:

  1. Kahvesiz olmazzz :)Ayrıca fonda da keman açıp, ikisinin eşliğinde okurum bende.Bu arada hamakda okumakta ne keyiftir güzel bir kare olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. sadece bazı kitaplarda müzik eşlik eder bana.çoğunda müzik olmaz.nedense sanki kitabın içine girmeme engel oluyor hissi uyandırır bende.

    YanıtlaSil
  3. Ayy hamaklı fotoğrafa resmen özendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha yaz yeni başladı 2 ağaç bir hamağa bakar tavssiye ederim :)

      Sil