22 Temmuz 2012 Pazar

AVONLARIM GELMiŞ - 7


     Çok zaman oldu yine yazmayalı. Bir sürü fotoğraf yazarım diye çekildi ve bekliyordu.Kısmet bugüneymiş :)
     Öncelikle fondaki el yapımı battaniyeme dikkat çekmek isterim :) Henüz bitmiş olmasa da kocaman oldu :)
     Avon'dan yine bu ay baya bir şey almışım.Sipariş verirken değil de ödeme yaparken ve ürünlerimi alırken bunun farkına varıyorum :(


     Far Away Avon'da vazgeçemeyeceğim parfümlerdendir. Elimde 30 ml. ve 15.ml kalem parfümü olmasına rağmen deodorant ve kremli seti görünce dayanamadım :)


     Bu parfüm de yeniymiş sanırım ve parfümü alana yanındakiler bedavaymış :p


    Güzel Avon takılarından biri daha. Sanırım bundan sonra Avon'un takıları da olmazsa olmazım :))


     Saat katalogda görünene göre biraz hayal kırıklığına uğrattı beni. Kordonu çok kalitesiz ama fiyatına göre anca :) Ben onun hakkından gelirim :)


     Bu fotoğraf çok iyi olmamış ama ürünler görünüyor ya yeter şimdilik :) 3'lü far çok pratik minik bir şey.Çanta için ideal.Ama asıl çanta için ideal olan arkada görünen mini ruj ki bayıldım kendilerine :) Şöyle ki


     Kapanınca sadece bu kadar olmasına rağmen normal boyutlardaki bir rujda olan miktarda içeriği :)
     Bu ay Avon ganimetlerim bu kadardı.Bakalım bir dahaki yazıda neler olacak :)