22 Temmuz 2012 Pazar

CAN YAYINLARI GANİMETLERİ



    Can Yayınları'nın her şey 5 Lira kampanyasını duymayan kaldı mıııııı :)
    Malatya D&R 'dan bu görüntüler. Ankara'da Ankamall D&R'da bulamadığım kitapları buldum burdan :)


    Bu kampanyadan şimdilik payıma düşen yukarıdaki 5 kitap.Aslında daha çok vardı elimde ama şu bir dursun şu da filan diyerek 5'e düştü.Bıraktıklarımla alakalı hiçbir şey duymadığımdan bıraktım.


    Aldığım kitaplardan Hac'ın içinden bu broşür çıktı. Anlaşılacağı üzere kitabımız 2006 basım. Bu gene iyi.Şöyle ki


     Görüldüğü üzere Onat Kutlar'ın kitabı 1997 basım. Eski kitapları severim ama bilen bilir Can Yayınları'nın eski basımlarının baskı kalitesi çok kötü.Kitabın poşetini çıkarınca bir şok yaşadım çünkü korsan sandım.Nasıl olur filan derken basım yılına bir baktım 97. Neyse ki kitap çok kalın değil,hemen okuyup bitirmem lazım yıpratmadan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder