1 Temmuz 2012 Pazar

HAFTASONU GANİMETLERİ

    Hasta olsam da uzun zamandır uğraşmadığım kadar hobi malzemelerimle uğraştım :)


    Dün akşama kadar günüm kanepede dinlenerek geçti. Bolca kitap okudum.İçilenler değişmekle birlikte Tylol Hot ve bitki çayı çeşitlerinden ibaretti :( Yıldız şeklindeki şekerlere özellikle dikkat çekmek isterim :) kendilerini pasta süslemek için aldıysam da tatları pek güzel yemek isteyince canım onları da yanıma aldım :) Canım anne eli değmiş çorba istese de menüde malesef hazır sebze çorbası vardı :(
     Bu haftasonunun sıkıcı kısmıydı...Gelelim eğlenceli kısma :)


    Uzun zamandır saksılarını değiştirmeyi planladığım çiçeklerimle ancak bugün ilgilenebildim.Umarım saksı değişimi için yanlış zamanlama değildir.Bekleyip göreceğiz...


     Hamalar da can sıkıntımdan nasiplerini aldı :) Şirin babayı İkeadan görmüştüm.Fotoğrafını çekmiştim ama çok net olmayan bir fotoğraftı.Yapması biraz zor oldu ama oldu :)Diğer modellerde aslında etamin modelleriydi ama ben hamaya uyarladım :) Tavsiye ederim çok güzel etamin modelleri var ama malesef benim tablam bir çoğuna yetmiyor :(


     Sonunda teneke kutu boyayıp üzerine peçete transferi yapabildim :) Habire peçete alıp duruyordum ki ilk fotoğrafta birazı görünüyor :) Ama hiç denememiştim.İlk deneme için fena sayılmaz değil mi :) Ne olarak kullanacağıma henüz karar veremedim...


    Bunlar da hep görüp denemek istediğim bilekliklerdendi.Malzemeleri alınmış ama yapılmayı bekleyenlerdendi :) Kısmet bugüneymiş.Nasıllar ?


    Bunları da almıştım küpe olmaları için aparat takılmasını bekliyorlardı sonunda onlarda kavuştular birbirlerine :)


     Bunu bugün yapmadım baya oldu yapalı ama paylaşmamıştım araya kaynatayım dedim :) Hasır işi mi ne diyorlar buna.İlk deneme için fena sayılmaz ama aslında daha güzel bir şey :)


    Ve son olarak gündüz film izlemeyi sevmesem de merak ettiğim için Dilber'in Sekiz Günü'nü izledim.Onunla ilgili ayrı bir yazı yazmayı planlıyorum :)

    Görüldüğü üzere hastalık bu defa yaradı bana :)