4 Nisan 2012 Çarşamba

MART 2012 BiTENLER


      Mart ayı bitirdiklerim konusunda çok süper olmasa da fena sayılmaz.
     Aslında kitap sayımı 4'e çıkarmaya ramak kala bitti mart ayı dolayısıyla 3'te kaldım.Ama kötü bir rakam değil yine de.Ama yanına bir de kitaplık dergimi eklesem kötü olmazdı.Kitaplardan ikisi bitecekler listemdeydi böylece yeni kitap almaya son 3 kitap :)Bitecekler listem de 25 kitap kaldı :(( Kitaplarla alakalı bittikçe yazdğımdan bir daha girmeyeceğim nasıl oldukları konusuna.
     Kozmetiklere gelirsek 4 parçanın ikisi bitecekler arasındaydı ve böylece kozmetik listemi de 18'e düşürmüş oldum :) 
     Ürünlere gelecek olursak;
Bioder'i dönem dönem kullanırım ama ne yazık ki düzen tutturamadığımdan gözle görünür bir sonuç alamadım ama pes etmiyorum ara ara alıp kullanıyorum.Daha önce krem kullanmıştım bu serum olandı.Yapış yapış bir his veriyor ve rengini giyindiğiniz şeye çıkarıyor.Neyse ki 3 ya da 4 gün kullanmak yetiyor serumu böylece bu kötü şeylere çok fazla katlanmak durumunda kalmıyor insan.
Alterra şampuandan bahsetmiştim,başta iyi geldi saçıma ya da ben öyle sandım ama sonradan çok kötü oldu saçlarım.Bitse de kurtulsam dediklerim arasına girdi kendileri.
Neutrogena pembe greyfurtlu yüz yıkama jelinin kokusunu sevmesem de bitirdim.Herhangi bir etkisini görmedim sanırım çünkü Yozgat'ın çok çoook kreçli suyu yüzümü fazlasıyla mahvetmiş durumda.Şu haliyle ne iyi geliyor ne kötü geliyor anlayamıyorum :(
Wellness Beauty vücut sütü ya da losyonu her neyse kokusuna bayılarak aldığım deneme boylardandı.Kokusu  baya kalıcı ama nemlendiriciliği aman aman güzel değil.Ama orjinal boyu ilk Rossmann alışverişinde alınacaklar arasında:)

     Mart ayında da görünen kısmıyla bu kadar tüketici olmuşum...Nisanda daha çok kitap bitirmek istiyorum ama sanırım el işi,boncuk merakım yüzünden biraz geri planda kaldı kitapla geçirilen zamanlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder