2 Nisan 2012 Pazartesi

HAFTASONUNDAN GERiYE KALANLAR

     Bu haftasonu da Ankara'da geçenlerdendi.Üstelik bu defaki daha koşuşturmacalı ve daha çok yer gezilenlerdendi :)
     Yozgat cumartesi sabahı bize sürpriz yaptı ve karlı bir güne uyandık.Tan da baharlık kıyafetler hazırlanmışken hiç olmayacak bir şeydi :(

    Samanpazarı,Çıkrıkçılar Yokuşu ve Suluhan birkaç saat içinde gezilmeye çalışıldı ve tabiki tadı damağımda kaldı.İlerleyen zamanlarda bol bol gidilecek :))Ne yazık ki buralarda fotoğraf çekmeyi akıl edemedim.Aslında Suluhan'da fotoğraf çektim ama sadece hoşuma giden takı modelleriydi :) Artık ben de onlara benzer şeyler yaparsam paylaşırım buradan :)
     Sonraki gün Hamamönü'ne gittik.Ben zaten orayı fazlasıyla seviyorum bu defa daha ayrıntılı bir dolaşma oldu ve daha da çok sevdim:)

     Bu evlerden koskoca bir mahalle yapılmış.Bu evlerde yaşamak ne güzel bir şey olsa gerek.Cumbalı kısımda oturup kahve eşliğinde kitaplar okumak filan...


     Yozgat bizi karlı bir güne uyandırsa da Ankara'da bahar artık kendini gösteriyordu.Bu çiçeklerin renklerine bayıldım tabiki bir morsever olarak :)
     Sonraki durağımız 50.Yıl parkı oldu.Bol temiz havaya ve Ankara manzarasına doyduk resmen :)Fotoğraflar telefondan olduğu için malesef net değil :( Zaten Hamamönünde de parkta da profesyonel makinalarını alıp gelenler beni fazlasıyla kıskançlık krizine soktu :(

    Çok net olmasa da belli başlı binalar seçiliyor sanırım.Buradan sonrada kürkçü dükkanına geri dönüş vardı malesef :(
    Kitap fuarına gitmeyi çok istiyordum fakat fırsat bulup gidemedik.Ama çok şey kaçırmadım onun yerine şansımı idefix sanal kitap fuarında kullanmayı planlıyorum :))

   
     Eve geldiğimde güzel bir sürpriz beni bekliyordu :) Diktiğim soğanlar 2 günde inanılmaz uzamışlardı :) Bu gidişle açmaları yakındır :) Kozalaklarım da giderek daha çok açılmaya başladı :)


    Bu minik kaktüscük de yol boyu bana eşlik ederek taaa oralardan evimin sakini oldu artık :)


     Bunlar da heybemde benle birlikte gelenler :)) Boncuk konusunu çok abartmadım bunlar bir süre beni idare eder.İlerleyen zamanlarda daha çılgın bir alışveriş beni bekliyor olabilir :)
    Anlaşılacağı üzere tempolu,yorucu ama bir o kadar da güzel bir haftasonuydu benim için..Bir dahaki haftasonunu tembel tembel evde geçirerek yorgunluk atarım artık :)

2 yorum:

  1. Hamam önü evleri dışarıdan güzel duruyor fakat içleri çok kötü ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  2. evet kesinlikle ama bi anda hepsinin değişmesini beklemek fazla olur sanki.zamanla oralar da güzelleşir

    YanıtlaSil