8 Nisan 2012 Pazar

KİTAP AYRACI YAPALIM - 2


     Zamanın birinde beğenip yaparım bir gün diyerek kaydetmiştim bunu bilgisayarıma.Geçenlerde tesadüfen buna benzer ataş (ben ataç diye biliyordum yazımını TDK ataş olduğunu söyledi öğrenmiş oldum) görünce aldım. Ve hemen yaptım rengarenk. Ufak bir değişiklik yaparak uyguladım kendiminkilere.


     Şekildeki gibi sağdaki kısmı yukarı(sola) doğru kıvırıyoruz.


     Daha düzgün duracağını düşünerek bu değişikliği ben yaptım.altta kalacak kıvrımı açıyoruz.


    Ve fazlalığı diğer taraftakiyle eşit olacak şekilde kesiyoruz.


     Veee ayracımız hazır. Bu haliyle bir şeye benzemiyor olabilir siz bir de kağıt üzerinde bakın :)


     Şirinlere yakışır şirinlikte değiller mi :)


    Ve tabiki elimdeki tüm renklerden yapmazsam olmazdı :))

3 yorum: