11 Nisan 2012 Çarşamba

HEDiYELEŞME ETKiNLiĞİNDEN PAYIMA DÜŞENLER :)

     Veeee burada bahsi geçen ve benim de hediye gönderdiğim sevgili Duygu'dan hediyelerim geldi :) Hem de öyle bir zamanda geldi ki mutluluğumu kat ve kat artırdı.Çünküüü bugün benim doğum günüm :)
     Duygu bana birbirinden güzel,tam da benim sevdiğim şeylerden seçip yollamış :) Buyrun fotoğraflardan birlikte bakalım :))

    Mng kargonun zamanlaması süper oldu ve bugün öğle saatlerinde ulaştırdılar kargomu.Paketi açmadan eve getirdim ne kadar sabırsızlansam da tek başımayken kendimi şımartarak,tadını çıkara çıkara açmak istedim paketi :)


    Etkinliğimizin teması kalpti ve Duygu daha poşet ve paketlemesiyle benim gülümsetti :)


     Minik Sünger Bob'lu kağıdındaki notunada kağıda da bayıldım :))
 

     İşte bu da ayrıntılar.Kitapsever birine kitap göndermek kadar güzel bir şey olamaz sanırım.Ben fırsat bulup Duygu'ya kitap alamasam da o bu ayrıntıyı kaçırmamış :) Daha önce duymadığım bir kitap.Bir sonraki Biri Biter Gelir Yenisi başlığının konuğu olacak bu kitap :)) İpse ilk örülecekler sıralamasında yerini aldı henüz ne yapacağıma karar veremesem de.Rengine bayıldım :))Küpe de hemen takılacaklar arasında :))
    Diğerlerininse yerleri şöyle:


     Magnet delisi biri olaraktan buzdolabında olmayan İstanbul manzarası da yerini aldı hemen :))


    Takılarıma nasıl bir çözüm bulsam diye düşünüyordum Duygu benim yerime çözümü bulmuş bile :)) Artık amaaan kim bulup takacak deyip kolye takmama olayından kurtulmuş oldum :))


    Kalpli mini kutumun içine de benim için çok özel olan isteme çiçeğimdeki orkidelerin kurutulmuş çiçeklerini koydum :)


    Bu da insanın şeker gibi yiyesi geldiği kalpli anahtarlık :) Ona da iş yerindeki çekmecemin anahtarları eşlik ediyor artık :))
     Burada da benden Duygu'ya gidenler var :))
     Duyguya bu güzel hediyeleri bana gönderip beni mutlu ettiği için,cicibicişeylerin sahibesine de böyle güzel bir şeye vesile olduğu için çokkk çokkk teşekkür ederim :))

     Duygu'nun blogu için tık tık
     Cicibicişeyler'in blogu için tık tık