8 Nisan 2012 Pazar

BEREKET KUŞU YAPIMI


    Her yerde bereket kuşu çılgınlığı varken ben de yapmazsam olmazdı :) Dün akşam bir gazla başladım hazır kolay bir şey de bulmuşken :) Merak edip yapmak isteyenler için de yapım aşamalarını çektim

  
     Trabzanlardan oluşan dairelerden 3 tane yaptım 3'lü olsun istedim. Buradaki gibi 3 tane ponpon yaptım gayet basit :) 


     Krem rengi iple daireyi ikiye katlayıp birleştirdim isterseniz dikerek de yapabilirsini. İçine de biraz pamuk biraz da ponpondan artan ip parçalarını koydum.Kuşlarımız biraz etli butlu olsun diye :)


     Ponponları kuyruk yaptım turuncuyla gagasını bir tane boncukla da göz yaptım.Siz isterseniz kanat ibik gibi ayrıntıları da yapabilirsiniz ama ben o kadar uğraşmak istemedim.


     Üçüne de aynı işlemi uyguladım.Sıra geldi birleştirmeyi.Benim elimde büyük boncuk yoktu o yüzden yünlerle yaptım ama boncukla hatta nazar boncuklarıyla yapılsa daha güzel olabilir.


     Kullandığım tüm renkleri birleştirip kalınca bir ip elde ettim ve zincir çekerek istediğim boyutta 3 parça ördüm.Uçlarında biraz ip bıraktım kuşlara bağlamak için.


    Asma yeri için kalan iplerin üzerine dolgu yapıp halka oluşturdum.Elinizde hazır halkalardan varsa onla da yapabilirsiniz ben de olmadığından bu şekilde yaptım.
     Birleştirme kısmını çekmeyi unutmuşum :( Bağlayarak ya da tığla tutturarak yapabilirsiniz.
    Eğlenceli oldu yapması çok basit ve kısa sürdü üstelik.Sırada bunun kumaşla yapılanı var ama önce onun için kumaş almak lazım :)

3 yorum:

  1. Harika olmuş.Bende yeni bulaştım bu bereket kuşlarına 20den fazla yaptım.İnsan bırakamıyor elinden.

    YanıtlaSil
  2. uğraşacak başka şeyler olduğundan ben 3'le yetindim :)) değişik fikirler olursa paylaşırsanız ben de denerim :)

    YanıtlaSil