4 Mart 2012 Pazar

PROJECT 20 PAN - KOZMETiK

     Öncelikle şunu belirteyim ki bu yazıyı yazmak resmen olay oldu ve benim sinir,sabır kat sayımı fazlasıyla test etti. İlk yazışımda tam son bir resim koyuyordum ki elektrikler kesildi ve bütün yazdıklarım gitti. Bir süre yazmadım çünkü gidip gidip geliyordu elektrikler. Sonra ikinci bir girişimde bulundum neyse ki daha pek bir şey yazmadan gitti tekrar elektrik. Bakalım bu defa sonunu getirebilecek miyim ?
     Uzun zamandır kafamda Project pan yazısı yamak vardı. Çünkü hem bu tarz yazıları okumayı çok seviyordum (özellikle başarıyla sonuçlanmış olanları) hem de kemer sıkma politikası izlemeye çalıştığım şu günlerde bu tarz bir şeye fazlasıyla ihtiyaç duyuyorum. Bu ara gereksiz olan şeyler almamam gerekiyor. Dolayısıyla bu listeyle karşınızdayım J
     Fotoğraf çekerken kitap ve kozmetik ikisini aynı liayırdımstede yapmayı düşünmüştüm ama sonra baktım ki liste baya kabarık oluyor öyleyse ayrı ayrı yapmak en mantıklısı dedim ve listelerimi .

     Görüldüğü üzere baya bir ürün var içerisinde. Öncelikle temizleme ürünleriyle başlayalım.

1-      Nivea Göz Makyaj Temizleyici (125ml.) : Ürün işaretli yerine kullanılmış durumda yani yarısı gitti J Çift bazlı ürünlerin genel özelliği olan ya da benim öyle bildiğim sildikten sonra oluşan yağlı his bu üründe de mevcut. Temizleme özelliği iyi kalıntı bırakmıyor. Amaaa yanlışlıkla gözünüzle temas ettirmeye kalktınız mı durum vahim, felaket bir yanma hissi veriyor. Bitince yenisi alınmayacak çünkü yedeği mevcut.
2-      Neutrogena Tonik (200ml.) : Tonik kullanmayı sevmeyen biriyim. Ama zaman zaman bir tonik alma ihtiyacı duyar, ilk hafta kullanıp bir kenara atarım, sonrasında ürünün tarihi geçer ve çöpe gider kendileri. Bunun sonunun da aynı olmasını istemediğimden bu listeye koydum. İlk aldığımda birkaç hafta kullanıp kenara koymuştum. Şimdi yine göz önüne çıkardım, akşamları yüzümü yıkayıp tonikle de siliyorum. Ne yalan söyleyeyim bitsin diye pamuğa bol miktarda döküyorum J Bitince yerine yenisi alınmayacak !
3-      Neutrogena Yüz Temizleme Jeli (200ml.) : Yüz temizleme jelleriyle de aramın iyi olduğu söylenemez. Bununda methini bloglarda, videolarda çokça duyup almıştım. Bu kadar tükenmesinin sebebi memnun kalmam filan değil, tamamen bitirme odaklı kullanmamdır J İlk zamanlar günlük düzeli kullanıyordum bunu da ama sonradan sıkıldım ve duştan duşa kullanır oldum ama şimdi tekrar günlük kullanıma döndüm tükensin diye. Bir yerde duymuştum kokusunu Prill bulaşık deterjanıyla ter kokusu karışımına benzetmişlerdi çok güzel bir benzetme yapmışlar aynen öyle kokuyor L Biterse çok çok ihtiyaç duyarsam yenisini belki alabilirim.
4-      Neutrogena Nemlendirici Yüz Kremi (118ml.) : Bu ürünü gittiğim bir dermatoloğun önerisi üzerine almıştım. Güneş korumalı olduğunu söylemişti. Bilinen güneş kremleri gibi yapış yapış bir his vermiyor ama harikalar da yaratmıyor. Sıradan çok yoğun bir nemlendirme özelliği bulunmaya krem. Sabahlar evden çıkmadan kullanıyorum. İçinde daha baya var. Bitince yenisi gelmeyecek çünkü elimde yedek kremlerim mevcut.

5-      Avon Naturals Vücut Losyonu (200ml.) : Çok zaman önce çilekli olduğu için almıştım bunu. Vücut losyonunu çok kullanan biri olmasam da meyve kokularına dayanamıyorum. Artık süresi dolmak üzere belki dolmuştur bile bilmiyorum. Ama henüz cildime herhangi bir zararı dokunmadığından bitirmek için masamın üzerine koydum ve ellerime sürüyorum sadece. Aklımda alacağım bir tane vücut losyonu var, almayacağım dersem tutamam sözümü o yüzden sadece 1 tane istisnası olabilir.
6-      She Vücut Losyonu (75ml.) : She’nin bu renginin kokusuna bayılıyorum. Bunu da görüp sırf kokusu sebebiyle almıştım. Ama pek kullanmadım her zamanki gibi. Boyutu çok büyük olmadığından bunu da kısa zamanda bitireceğimi düşünüyorum. Yerine bir önceki maddede belirttiğim istisna dışında yenisi alınmayacak.
7-      Watsons El Kremi (80ml.) : Bu da çilekli olması ve bu serinin iyi olduğu konusundaki duyumlarım sebebiyle alınmış bir krem. Kendileri şu sıralar çantamda bana eşlik etmekteler. İş yerinde ayrı bir kremim olmasına rağmen çıkarıp bunu kullanıyorum bitsin diye. Yedeği olduğundan yerine yenisi alınmayacak.

8-      Alterra Şampuan (200ml.) : Bu ürünün deneme boylarını kullanıp memnun kalmış, yerine tüm seriyi almıştım. Ama saçıma bir süre iyi gelen şampuanın artık çok da iyi geldiğini düşünmüyorum. Alıştığımız şampuanlara pek benzemiyor, jöle kıvamında ve çok fazla köpürmüyor. Çok az kaldı 1-2 yıkama daha anca yapabilirim. Yerine yenisi alınmayacak,yedeği var.
9-      Alterra Saç Bakım Kürü (150ml.) : Seriyi tamamlamak için alınan bir ürün ama çok faydasını gördüğüm söylenemez. Almışken bitireyim diye kullanıyorum. Haftada 1 kullanıyorum. Saç bakımı için kullandığım bir serum olduğundan yerine yenisi alınmayacak.
10-      Alterra Saç Kremi (200ml.) : Kokusu nar sıkarken kalan posaya benziyor L Artık bir işe de yaradığı söylenemez, bir an önce bitisin diye uğraşıyorum. Zaten saç kremlerinin şampuana göre çok geç bitmesine sinir oluyorum. Biraz daha küçük yapsalar şampuan ayrı saç kremi ayrı kullanmak zorunda kalmayız. Bitince yenisi alınmayacak yedeği mevcut.

11-      She Deodorant (150ml.) : Bu kokuyu sevdiğimi yukarıda söylemiştim. Bu deodorant da bitmek üzere o yüzden bu  listede. Yerine yenisi alınmayacak, yedeği mevcut.
12-      Little Black Dress Deodorant ( 75ml.) : Bu kokuyu da çok seviyorum. Avon deodorantların kutusu küçük bu da epey kullanılmış, kısa sürede bitecekler arasında. Yerine yenisi alınmayacak, yedeği mevcut.
13-      Little Black Dress Edp (30ml.) : Aynı kokunun yedeği olmasa sanıyorum bunu listeye alamazdım. Çünkü nedense bilmiyorum, bir sürü parfümüm olduğu halde parfümlerimin hiç bitmemesini istiyorum. Bu bitmeden yeni parfüm almak yok.
14-      Eternal Magic Roll-On (50ml.) : Roll-onlarla pek aram olduğu söylenemez. Öyle deli gibi roll-on tüketenlerden değilim en azından. Bunları da parfümlerin devamı diye almıştım zaten. Bitene kadar yenisini almak yok.
15-      Perceive Roll-On (50ml.) : Bu da parfümün devam ürünü diye alındı. Bitene kadar yenisini almak yok.

16-      Avon Colortrend Pudra (10g.) : Pudra, fondöten, kapatıcı gibi ürünleri neredeyse hiç kullanmam. Sadece özel günlerde yoğun makyaj yaptığım zamanlarda kullanırım. Bu pudra da neden alınmış bilmiyorum ama epey kullanmışım. Şu sıralar işlevi dışında kullanıyorum kendilerini şöyle ki, Avondan top allık almıştım sadece ışıltı veriyor onu süremeden bu pudrayı allık niyetine sürüyorum üzerine de top allıkla ışıltı veriyorum çok hoş bir renk oluyor. Bu şekilde bitireceğim sanırım bu ürünü de. Yerine yenisi gelmeyecek.
17-      Avon Colortrend Stick Kapatıcı : Bunu da ne zaman aldım hangi ara bu kadar tükettim bilmiyorum. Nasıl biteceği konusunda da bir fikrim yok ama buraya koydum belki bitirebilirim diye. Yerine yenisi alınmayacak.
18-      Markası hatırlanmayan Rimel : Bu rimelin markası ne hatırlamıyorum. Zaten bilindik bir marka da değildi sanırım. Satan kişi organik olduğunu filan söyledi pek inandırıcı gelmese de o ara ihtiyacım da varken almıştım. Memnun kaldım aslında tek kötü yanı kokusuydu. İlk açışta insanın burnuna bir koku çarpıyor onu sevmiyorum. Bitmek üzere kendileri. Yerine yenisi kesinlikle alınacak,yedeği yok çünkü.
19-      Çakma Loreal Ruj : Bunu Hatay’a gittiğimde kaçak makyaj malzemeleri satan bir dükkandan almıştım. Çok ucuzdu, fena da değildi bende aldım. Baya kullandım. Altına Niveanın vişneli dudak balmını üzerine bunu sürünce güzel bir renk oluyor. Yine o şekilde kullanır bitiririm. Rujdur bu bitmeden de alınabilir yenisi J
20-      Avon Colortrend Dudak Balmı : Çok etkili olmasa da sürekli sürünce dağ olsa dayanmaz değil mi J Masama koydum bunu gözüme çarptıkça sürüyorum bitirmek için. Yerine yeni alınmayacak yedekleri var.
Böylece kozmetik listemi bitirmiş oldum. Sürekli blog okuyamayacağım için şöyle de bir liste yapıp gözümün kolayca göreceği bir yere iliştirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder