18 Mart 2012 Pazar

ÖRGÜ BATTANiYE


     Oldu bitti rengarenk örgü battaniyeler bayılırdım.Öreyim öreyim der sürekli ertelerdim.Ve sonunda gaza geldim ve hemen yumakları alıp annemle birlikte başladık örmeye. Soldaki motiften yapıyoruz.Siyah ve krem rengi her motifte sabit rengimiz.Toplamda 10 rengimiz var.Her sırada her renkten bir tane olacak.Dolayısıyla 1 sırada 10 motif toplam 15 sıra yapmayı planlıyoruz.Dolayısıyla toplam 150 motif yapacağız :) Bir an kendimi Bahçeli'nin 40.yıl hesabını yapıyormuşum gibi hissettim :))

    
     Renk sıralaması bu şelide olacak,tabi bu şekilde değil dümdüz olacak.Siyah ipten çok almamıştım deneyelim öyle diyerek hemencecik bitti.Moru siyahla yapmayı unutmuşuz :))



     Buradada tüm motiflerimiz görünüyor :) toplam 60 tane yapmışız.'0-25 tanesinin siyahları da bitti.En son birleştirmeyi düşünüyoruz ama bakalım denemek için birleştirme işine önce de girişebiliriz :)
     Çok eğlenceli yapmak.Örgüyü biraz olsun sevnlere şiddetle tavsiye edilir :) Evimizde televizyon karşısında kış akşamları vazgeçilmezimiz olaccak bence bu :))

1 yorum: