18 Mart 2012 Pazar

BiRi BiTER GELiR YENiSi - 8


     Bir kitap bitişi ve yeni başlangıç daha...Pazar gününü fırsat bilip çok az kalan kitabımı bitirmek için oturdum ve çabucak bitiverdi.Böylece Aşkın Gözyaşları içlemesinin son kitabını da bitirmiş oldum.Güzeldi genel olarak.Seriyi beğenime göre sıralayacak olursam ilk sırayı Tebrizli Şems alır sonrasında Kimya Hatun gelir ve sonuncu olarak da Hz.Mevlana gelir.Aslında üçünün hayatı da birbirinden güzel ve ilgi çekici ama beni etkileyişine göre böyle işte...
     Aşk okumalarına devam ediyorum görüldüğü üzere.Sırada Elif Şafak'ın Aşk'ı var.Çok satanlara girmiş bakalım benim çok sevilenlerime girebilecek mi :))
    Bu arada Aşkın Gözyaşları bitecekler listemdeydi.Böylece listeyi 1 eksilterek 26'ya düşürmüş oldum.Daha 4 kitap okumam lazım yeni kitap alabilmem için :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder