1 Mart 2012 Perşembe

iLK BLOG ALIŞVERİŞİM

     İnternet üzerinden sıkça alışveriş yapan biri olmama rağmen nedense bloglardan alışveriş yapma konusunda hep bir tereddütüm olmuştu.Satan açısından yaptığı çok çok haklı bir davranış olsa da önceden parayı yatırıp ürünüm geldi mi gelecek mi kaygısını yaşamak pek hoş olmayacağını düşünüyordum ama sonunda gaza gelip alayım dedim ve iyi ki de almışım :)


     darkbluekitty kendine bir satış blogu açmış.Ben de bu ara Avon'dan bol miktarda parfüm almış ama yine de doymamış biri olarak bunları görünce dayanamadım :) Öndeki 3 parfümü alınca arkadaki vücut spreyleri de hediyem oldu :) üstelik hepsi neredeyse hiiç kullanılmamış. toplamda 18 Tl + kargo ödeyerekten bunlara sahip oldum :)
     Şu an kemer sıkma politikası uygulamaya çalışıyor olmam sebebiyle blog alışverişimin devamını getiremeyecek olsam da ilerleyen zamanlarda tekrar sahalara dönmeyi planlıyorum :)


1 yorum:

  1. yazı için teşekkürler, memnun kaldığına sevindim :)

    YanıtlaSil