6 Mart 2012 Salı

BiRi BiTER GELiR YENiSi - 7


     Aşkın Gözyaşları'nın Mevlana'sı da bitti...Çabucak bitiverecek bu seri.
     Mevlana'nın anlatıldığı ikinci kitap beni ŞEms kadar etkilemedi.Onun hayatı daha ilginç,sürükleyici geldi.Belki de Mevlana'ya daha aşina olduğum içindir bilemiyorum...
    Serinin en merak ettiğim kitabı Kimya Hatun'du ve sonunda onunla buluşabildik...Gecenin bir yarısı uykum varken mevlana'yı bitirmiş olmama rağmen hemen Kimya'ya başladım ve baya da okudum :) Yakın zaman da o da biter.Bunun hemen arkasından Elif Şafak - Aşk geliyor...
    Ve burada ayracıma dikkat çekmeden edemeyeceğim.Sanırım bu kitapların yanına en çok yakışacak olan ebrulu ayracımdı :) Bunu el sanatları fuarlarından birinde yaşlı bir amcadan almıştım.Kendisi yapmış.Hali hazırda tezgahında teknesi kurulu ebru yapmaktaydı.Kendisiyle muhannet etmeye çalıştıysam da kulakları ağır işittiğinden pek başarılı olamamıştım:( Bu da alakasız bir anektot oldu:)
    Böyleceeee 2012 yılının 9. kitabına geçmiş oldum. Daha çok okumalıyım !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder