1 Mayıs 2012 Salı

NiSAN 2012 BiTENLER


     Ve bir bitenler başlığı daha.Her ne kadar hasta ve halsiz olsam da yazayım dedim.
     Bu ay kitap konusunda iyi olduğum söylenemez.Daha önce de söylediğim gibi bu bahar beni nedense çok tembelleştird :( Sadece 2 kitap bitirdim ve 5 kitap bitirmeden yeni kitap almak yok sözümü tutamadım malesef.Ama en azından yeni aldığım kitapları 5 kitap bitene kadar paylaşmayacağım.En azından böyle bir hileye başvurayım tabi yerine yenileri gelmezse :S
     Kozmetiklerden de bitecekler listemden 3 tane silmiş bulunmaktayım bu ay :) Ağız çalkalama suyu da zaten hemen bitiverecek bir şeydi ve bitenler arasında yerini aldı.Yine bir kalem daha bitirdim.Bu kalemler çabuk biten cinsten onu anladım :) Bol bol oje sürüp yenisiyle değiştirmekten pamuğumu da bitirdim.Yaz geşlmesi sebeiyle babet sezonu açıldı malum ben de bir sürü ince çorap tükettim.Zaten ömürleri pek kısa oluyor bunun gibi kaç tane gitti hatırlamıyorum ama bu yeni olduğundan bu karede yerini aldı :)
     Nisan ayı da böyle geçmiş.Mayıs ayında özellikle kitap konusunda daha çok tüketmeyi umuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder