2 Mayıs 2012 Çarşamba

AVONLARIM GELMiŞ - 5


     Diğerini geç yazınca ne çabuk geldi yenisi diyenler olabilir :) Va bir Avonla daha karşınızdayım :)
    
     
     Sanırım bunlar yeni çıktı.Tatlı bir turunçgil kokusu vardı.Tam da önümüz yazken iyi gider deyip istemiştim iyi ki de istemişim :))


     Önümüz yazken rengarenk ojeler de modayken bunlar da olmazsa olmaz oldular :))


     Avonun bu kalemlerini çok seviyorum,hem akma derdi yok hem de uzun süre gidiyor. Bende neredeyse her rengi mevcuttu ama mavi eksik kalmış.Mavilere de sarmışken bunu da alayım dedim :)Rimelim de artık yeter kurtul benden demeye başlamıştı.Hiç bu tarz bir fırça kullanmadım daha önce.Bakalım memnun kalacak mıyım...


     Fotoğrafı çevirmeyi başaramadım bir türlü böyle idare edeceğiz artık :( Avon konusunda beni tanıyanlar bilir ki Avon takılarını pek severim.Bu katalogdan da dayanamadım ve 2 tane istedim ve yine hiiiç pişman değilim :)) Bronz renkli uzun takılar artık yavaş yavaş popülaritesini kaybetse de ben daha vazgeçecek kıvama gelmedim :)


    Avondan ilk çanta deneyimimi de yaşamış oldum bu katalogla.Ben daha büyük olacağını düşünerek istemiştim ama bu da fena sayılmaz.Küçük yolculuklarda valiz niyetine kullanmayı planlamıştım ama sanırım bu bayaaa küçük yolcuklara yetecek boyutta :)


    Ve son olarak bu pembiş tarakları da hediye olarak aldım ve o yüzden paketlerinden çıkarmadım.Daha önce kendime bordolarından almıştım ve memnun kalmıştım ama bence pembeleri çok daha güzel olmuş :)
     Bir Avon alışverişini de böylece bitirmiş bulunuyoruz :))

3 yorum:

  1. güle güle kullan..bende avonun duş jellerine bayılıyorum kokuları çok güzel...geçen bende bu pembe taraktan aldım rengi çok şeker iyiki pembe yapmışlar.

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan :) Avon rimelleri şahane oluyor, ben tarak tarzı fırçası olanları daha bir seviyorum, hiç birbirine yapışmıyor kirpikler :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim :)

    duş jeli daha önce bi tane daha kullanmıştım ama hangisiydi hatırlamıyorum ama onu da çok sevmiştim.bunu da denedim gayet güzel,insanı rahatlatıyor,mutlu ediyor :)

    kesinlikle pembe daha güzel bordolardan,çok pişmanım keşke bekleyip kendime de pembe alsaymışım :)

    rimeli dediğim gibi ilk kez deneyeceğim.Diğer shock mu ne o rimellerle ilgili herkes çabucak kurumasından yakınıyordu.bakalım bu nasıl olacak.Rimelleri ilk aç.ıldığında da bitmeye yakın da sevmiyorum.Biraz kullanayım fırçadaki yoğunluk azalsın o zaman karar vereceğim iyi ya da kötü olduğu konusunda :)

    YanıtlaSil