1 Mayıs 2012 Salı

HASTALIK HALLERi


     Yozgat gibi soğuk bir memlekette koskoca kışı hastalıksız geçirip mayıs ayında hasta olamayı başardım.Tebrikleri alayım lütfen :( İşin ilginç tarafı mevsim geçişlerindeki hasta olma durumlarını bildiğimden gayet temkinli davrandım ama bana mısın demedi :( Allah'tan hastalıkları çok ağır geçirmiyorum ve 1 Mayısın tatil olmasıyla dinlenecek bir günüm olması iyi oldu...Ama yalnızken de hasta olmak pek zor geliyor insana.O halsizlikle yemek yap,kendine bak,ortalığı çok dağıtma sonra başına bela olur vs. bir sürü dert :( Resimde görüldüğü üzere günde 2 kez çare aradığım Tylolum ve tadını çok sevmesem de boğazımı rahatlatan boğaz pastilim bir nebze de olsa rahatlattılar beni.


    Gün boyu neredeyse yapışıp kaldığım kanepede okumakta olduğum kitap bana eşlik etti.Yanında da bu karede adaçayı ve günün değişik saatlerinde pek çok sıcak içecek eşlik etti tabi.Neyseki baş ağrısı filan yoktu da kitap okuyabildim ve kitabı 1 günde bitiriverdim.Sanırım hastalığın en iyi tarafı da bu oldu :)
     Kısa zamanda iyileşerek artık hastalığın ve baharın verdiği yorgunluk hissinden kurtulmak istiyorum...

5 yorum:

  1. çoook geçmiş olsun tatlımm benim

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsuun, birkaç hafta önce ben de bu gribe tutulmuştum ve uzun süre yakamdan düşmedi, seni çok iyi anlıyorum. Öperim Kocaman Morje'm :)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim.bugün biraz toparladım neyse ki..geri kalan kısmından da bir an önce kurtulmayı umuyorum

    YanıtlaSil
  4. çok çok geçmiş olsun en kısa zamanda iyi olman dileğiyle

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim.haftasonuna turp gibi olacağım inşallah :)

    YanıtlaSil