1 Mayıs 2012 Salı

BiRi BiTER GELiR YENiSi - 12


        Bu kadar kısa sürede kitap bitirmeyeli çok zaman olmuştu.Hastalıkla birlikte tatilin de üst üste gelmesiyle oturduğum yerden yapılacak en iyi şey okumaktı ve ben de fırsatı değerlendirdim ve kitabı bitirdim :) Tabi kitabın akıcılığının da bunda çok büyük etkisi var :)
   Öncelikle en basit ifadeyle kitabı beğendim.Ve sonu beni şaşırtan kitaplardan oldu.Fazlasıyla sürükleyiciydi.Kendinizden çok şey bulabiliyorsunuz satır aralarında.Velhasıl okumayanlar varsa okunacaklar listelerine ekleyebilirler :) Yani Hande Altaylı ile tanıştığımıza çok memnun oldum :)
      Kitapta sevdiğim bir yerde şöyle demiş Hande Altaylı:


         Aslı Erdoğan uzun zamandır okunacaklar arasında bekleyenlerdendi.Ama bir türlü sıra gelmemişti.Bugün başlamak gerekiyormuş :)
     Elimde okunacak pek çok kitap olması durumunu seviyorum.Biten bir kitabın ardından geçiyorum kitaplığın önüne okunacaklar arasından o anki hissiyatıma göre önce bir kitap sonra da o kitaba eşlik etmesini istediğim ayracı seçiyorum.Ve bu bana inanılmaz bir zevk veriyor :)
        Daha önce hiç Aslı Erdoğan okumamıştım.Bakalım Aslı Erdoğan da tanıştığıma memnun olduklarımdan olabilecek mi...

2 yorum:

  1. Aslı Erdoğan Kabuk Adam'ı listemdekiler arasından seçmece yaparken son anda dışarda bırakmıştım. Yapmasa mıymışım:)

    YanıtlaSil
  2. henüz bilemiyorum kendileriyle daha yeni tanıştık.Bir sonraki kitap notunu bekleyelim ve görelim :))
    ama Aslı Erdoğan ile ilgili hep güzel şeyler duydum...

    YanıtlaSil