24 Ocak 2012 Salı

MiNi ALI$VERi$

Haftasonu yine kendimi tutamayıp bir şeyler aldım ya da aldırdım :))


Görüldüğü üzere öncekine kıyasla mini bir alışveriş oldu bu defa :) Sol tarafta bulunanlar Dost Kitabevinin kendi yayınları. Diğerlerinin ayrıntılarına buyrun bakalım.


Son yaptığım ve zorla bitirdiğim 2000'lik puzzle üzerine çok zaman geçmişti ve sonunda yenisi geldi. Aslında istediğim ince uzun olanlarındandı ama bulamadık ve bunun yetinmek durumunda kaldım. Ve dün akşam itibariyle kendilerine başlamış bulunuyorum. Bakalım bu ne kadar sürünecek elimde :)


Bu ay kitap hakkımı çoktan doldurmuş olmam gerekirdi aslında ama görünce dayanamadım ve binbir şirinlikle aldırdım bunları kendime. Dünya klasiklerinden önce Türk Edebiyatı klasiklerini okumak önceliğimdi ama Hasan Ali Yücel serisinin çevirilerinin iyi olduğunu duymuştum görünce dayanamadım. Bundan sonra her ay ! klasik almaya karar verdik. Böylece seriyi yavaş yavaş tamamlamış olacağım. Daha kitaplığımda çook boş yer var ;) Körlük ile alakalaı da birkaç tavsiye almıştım güzel olmasından dolayı. Okuyup göreceğiz onu da.


Ve bu ikiliye sonunda sahip oldum. Bir önceki alışveriş de dvd vardı, bu defa yanına kitap da eklendi. Aslında posterşm de vardı fakat buradaki evde değil. Onu da aldım muhteşem üçlü olacaklar :)


2012 itibariyle kitap-lık dergisini yakından takip etmeye karar verdim. Henüz aboneliğimi yaptıramamış olsam da Ocak sayısı elimde :)

Bu defaki alışverişim de bunlardan ibaretti. Yenilerinde görüşürüz ;)

2 yorum:

  1. kardeşin gurbette aç açık gezsin sen alışveriş manyağı ol ;)

    YanıtlaSil
  2. seni de görüyoruz arada. hem bugüne kadar ben de öyleydim biraz tadına varmak lazım. kıskanma ne olur çalış senin de olur lafı bu duruma cuk diye oturuyor mu ne ;)

    YanıtlaSil