17 Ocak 2012 Salı

BiRi BiTER GELiR YENiSi


     Ve sonunda Katre-i Matem biter :) Bu kitap nedense beni sarmadı. Halbuki önceki okuduğum İskender PALA kitaplarını bir çırpıda bitirivermiştim. İçinde bulunduğum zaman diliminden de kaynaklı olabilir ama zor bitti işte. Kitapları yarım bırakamama takıntım olmasa sanırım yarısından sonra atmıştım kenara. Sonlarına doğru akıcılığı artmış olsa da yeniden dönüp okur muyum? Sanmam... Bende bıraktığı etkiye gelecek olursak lale mevsiminde kesinlikle değişik renklerde laleler almama sebep olacaktır.
     Sırada okumak için meraklandığım o kadar kitap var ki :) Ve işte onlardan biri Hüsnü ARKAN'dan Mino'nun Siyah Gülü. Hüsnü ARKAN'ı müzisyen olarak çok beğenirim. O ve dolayısıyla Ezginin Günlüğü olmazsa olmazlarımdandır. Ama buna rağmen Hüsnü ARKAN'ın söz yazarlığı dışında roman yazarlığı yönünü bilmiyordum ta ki İdefix'in sanal kitap fuarında rastlayana kadar. Hiç tereddütsüz attım sepete üstelik imzalısını.
      Açıkçası daha özenilmiş ve özel bir şey bekliyordum ama olsun. İmzalı mı imzalı :)
     Kitap geldiğinde bir de sürprizim vardı o da kitabın arka iç kapağının içerisindeki tek parçalık cd :) Hemen açıp dinlememek olmazdı. Tam Hüsnü ARKAN'a yakışacak bir şarkıydı, defalarca dinledim. Bakalım kitabı okuduktan sonra parçanın anlamı daha da derinlik kazanacak mı? Cevabı kitap bitiminde parçayla birlikte gelir artık :) 
     Görüldüğü üzere gayet kazançlı bir kitap oldu benim için. Okuduktan sonra da düşüncelerimin değişeceğini sanmıyorum. Ne Kedisiz Ne kitapsız yazan mini kitap tanıtım broşürü de kitabın yayınevi Kırmızıkedi'den.
    
     NOT: Resimde görülen kupa Paşabahçe'den. El boyamasıymış. Çok güzel değil mi? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder