7 Ocak 2012 Cumartesi

MERHABA

     Sürekli olmasa da blog takip eden biri olarak artık bana da blog açma fikri cazip geldi başladım uğraşmaya.. Çok zaman olmuş bu tip şeylerle uğraşmayalı bu yüzden biraz zahmetli olduk başlangıç benim için :)
     Belli bir konu üzerine yoğunlaşmamayı planlıyorum. ama en çok alışveriş,makyaj,edebiyat gibi konular ilgimi çektiğinden sanırım ben de o yönde paylaşımlarda bulunacağım.
     Bakalım blog maceram nasıl devam edip ne kadar sürecek :)
     Haydi rast gele o zaman ;)

2 yorum:

  1. : )
    çok önceydi
    /gençtik o zaman tabi,,neler yapardik ohoo,,diye anlat anlat bitmeyen iç bayıcı bi muhabbbete bağlayasım geldi, çok önceydi diye başlayinca : ) eskiden çevremde bunu yapanlara uyuz olurdum ama meğer bi yaşa gelince refleks gibi bi anda daldığın bi bişeymiş demek bu meret : )/
    ama evet çok önceydi : )
    ve ilk blşog açtığımın ertesinde ilk yazıma gelen ilk yorum beni sahiden o an mutlu etmişti : )
    şimdi senin ilk yazına gelince dedim ki bi ses bırakayım
    belki seni de bi an gülümsetir : )
    uzun ve keyifli sürer umarım blog uğraşın ...

    YanıtlaSil
  2. insan yaş aldığının farkına vardıkça ve yerinde sayma isteği arttıkça çokça kuruyor gerçekten refleks gibi böyle cümleleri.siz söyleyene kadar farkında bile olmamışım :)
    yorumunuz aynı etkiyi gösterdi.teşekkür ederim.

    YanıtlaSil