18 Ocak 2012 Çarşamba

AVONLARIM GELMİ$

 
     Uzun bir bekleyişin ardından Avon siparişlerime kavuştum :) Öncekilere göre nispeten daha küçük bir alışverişti bu defaki. Ayrıntılı bakacak olursak :)

     2 Adet parfüm aldım. Biri Soft Musk. Bana göre farklı bir koku. Sebebi hem bebek kokusu gibi hem de baskın. İkisinin bir arada olması hoş bir durum. Kalıcı olduğunu da düşünüyorum. Diğeri ise Hawaiian Shores. Bu artık katologda yok malesef. Malesef diyorum çünkü kendilerini pek sevdim. Bitince nasıl ulaşırım bilemiyorum :( Fresh koku sevenlere bire bir.


     2 Adet ColorTrend İkili Göz Farı aldım. Çok yoğun olmamakla birlikte sedefli farlardan bunlar. Renkler swatchlarda tam belli olmamaış onu da belirteyim. Birinin rengi hot chocolate adı üstünde kahverengi olanı. Diğeri ise rain forest yine onun da adı üzerinde yeşil olanı. Özellikle sık kullandığım renklerden seçtim :)
     Çok ruj kullanmayı sevmememe rağmen ucuz bulunca aldım bunları. Soğuk bir memlekette kışı geçiryor olmamdan sebep lip balm aldım hem de hot chocolate. Kokusunu sevdim tadı da çok güzel. Kendileri sadece hafif bir parıltı veriyor en altta seçilemediği gibi :) Soldakinin rengi pink sunrise. En üstte olan swatchtan da anlaşıldığı üzere doğal bir renk. Diğeri ise rich berry ortada olan diğerlerine göre nispeten daha belirgin olan. Daha önce de colortrendin bu rujlarından bazılarını kullandım. Kalıcılık açoısından hiç iddialı oldukları söylenemez ama fiyatları göz önğnde bulundurulursa almaktan ve kullanmaktan zarar gelmez :)

     Çok belirgin allık görünümünü sevmediğim için top allık kullanmayı seviyorum. Bu rengin bana gideceğini düşündüm hazır indirimdeyken de al bakalım dedim kendime :) Hatırladığım kadarıyla da tek rengi vardı zaten.
     Ve son olarak bu tatlı mı tatlı kolyeyi aldım kendime :) Bu Avondan aldığım 2. takı ve kesinlikle pişman değilim ikisini de çok beğendim. Uzun zincirli bir kolye her ne kadar buradan belli olmasa da. Kışın boğazlı kazaklarla güzel olacağını düşünüyorum.

     Bu ayki Avon alışverişim bu kadardı. Bir dahaki katlog da geldi ve çok tehlikeli görünüyor. Sevgililer günü sebebiyle baya bir ürün ki özellikle parfümler indirimde. Bakalım ondan neler alacağım. Elime ulaşınca onları da paylaşırım artık:)
    

2 yorum:

  1. rich berry bende de var, severek kullanıyorum. top allıktan da bazı bloggerlar renk vermiyor diye çok şikayetçi ama benim cildime çok tatlı bir aydınlık veriyor

    YanıtlaSil
  2. bence de .zaten çok renkli allığı sevmiyorum ben.bu biraz ışıltı veriyor.parlamak istediğimde sürüyorum :)

    YanıtlaSil