30 Ağustos 2012 Perşembe

KİTAPLARDAN KULE YAPALIM


    Euphoric başlattığı kitaplardan kule yapalım fikrine bayıldım. Ben neden yapmayayım dedim ve üşenmeyip okunmayı bekleyen tüm kitaplarımı raftan indirip fotoğrafladım. İyi de oldu aslına bakılırsa... Sürekli kitap alan ben bu ara çok az kitap okuyorum, dolayısıyla okunacaklar listem kabardıkça kabarıyor.Durumun vehametinin farkına varmış oldum bu sayede. 
    Adları okunmayan kitaplar için bir de yakın plandan bakacak olursak 


    Benim kulem budur... Ya sizin ki ?

4 yorum:

  1. Atakule gibi olmuş :)
    ne kadar çok ne güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduğum kitaplardan yapmış olsaydım gerçekten güzel olduklarını düşünürdüm ama malesef bunlar okumadığım kitaplardan sadece benim olanlar oldukları için sevinemeyeceğim...
      ne çok şey var okunacak,öğrenilecek ve bizim ne kadar az zamanımız :(

      Sil
  2. BAYILDIM COK GUZELLER BENIM BU KADAR KITABIM HIC OLMADI AMA OLMASINI ISTERDIM COK GUZELLER BLOGUNADA GELDIM IZLEYICINDE OLDUM:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin,neşeler getirdin...
      söz konusu kitap olduğu için güzeller :)
      benim de meslek sahibi olana kadar az sayılmasa da şimdiki kadar kitabım yoktu...ama kendi paramı kazanmaya başlayınca kitaplara harcadığım para gözüme gelmez oldu.
      benim keşkelerimden biri "keşke ailem bana içinde bir sürü kitap olan bir kütüphane bıraksaydı" oldu.o yüzden ilerde ben de bu keşkeyi çocuklarıma dedirtmemek için elimden geldiğince kütüphanemi oluşturmaya çalışıyorum.bakalım bu konuda başarılı olabilecek miyim...

      Sil